24 september 2013

Nieuwe besluitenlijsten Provinciebestuur

Vanaf 24 september 2013 is de besluitenlijst nieuwe stijl van Gedeputeerde Staten (GS) te vinden op de homepage van de Provincie Zeeland www.zeeland.nl.

Het gaat om de besluitenlijst nieuwe stijl waarbij er meer informatie wordt gegeven over de genomen besluiten, aangevuld met beeldmateriaal. Voorheen was er een besluitenlijst die erg summier was, en dan vooral bestemd voor direct betrokkenen. De nieuwe besluitenlijst is toegankelijk voor alle bezoekers van de website. De beknopte besluitenlijst blijft ook nog bestaan.

Iedere dinsdag nemen Gedeputeerde Staten (GS) van Zeeland besluiten die gaan over Zeeland. De besluiten zijn 's middag na afloop van de vergadering nu meteen te bekijken. Naast de besluitenlijst is ook aandacht voor activiteiten uit de agenda van de gedeputeerden Kees van Beveren, George van Heukelom, Ben de Reu en Carla Schönknecht en van de commissaris van de Koning Han Polman. Eerdere besluiten vindt u terug in het archief.

Bron: Provincie Zeeland