19 februari 2018

OPROEP! Loop een dag mee met de commissaris van de Koning!

Op D.V. woensdag 7 maart krijg jij de unieke kans om een dag mee te lopen met de commissaris van de Koning! Stuur ons een e-mail met je motivatie en wie weet rijd jij 7 maart met de commissaris in de dienstauto door Zeeland!

De precieze invulling van het programma is nog niet bekend. Wat we wel kunnen verklappen: er staat een ontmoeting met staatssecretaris Knops van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties op het programma!
De dag begint om 9.00 uur op het Provinciehuis. Je wordt ontvangen door onze fractiemedewerkster en neemt een kijkje in het Provinciehuis. Er wordt kort besproken wat de bedoeling is en dan vertrek je om 9.30 uur samen met de commissaris (Han Polman) in de dienstauto naar de eerste afspraak. Uiterlijk om 17.30 uur ben je weer terug op het Provinciehuis.

Grote, kleine lettertjes: We zouden het erg fijn vinden als je een schriftelijk verslag van deze ‘dag uit het leven van de commissaris’ wilt maken dat wij kunnen publiceren in onze magazine. Daarnaast hebben we een (eenvoudig te bedienen) videocamera die je kunt gebruiken om leuke beelden te maken van deze dag.

Enthousiast geraakt? Stuur ons je motivatie vóór 1 maart via sgpzeeland@gmail.com.