22 maart 2019

Winnaars kleurplatenwedstrijd

Tijdens de Open Dag van de Provincie Zeeland werden er kleurplaten uitgedeeld door de SGP. Ook werden er de afgelopen weken op verschillende basisscholen kleurplaten uitgedeeld. Kleurplaten konden tot woensdag 20 maart ingestuurd worden. Door goed hun best te doen, konden de kinderen een mooie prijs winnen! Onderaan deze pagina staan de 15 kleurplaten die genomineerd waren voor een prijs.

De hoofdprijs van de eerste wedstrijd is een lunch met gedeputeerde Harry van der Maas. En dat is best uniek, want er zijn niet zoveel mensen die kunnen zeggen dat ze met een gedeputeerde geluncht hebben! Na een vakkundig beraad, heeft de jury de winnaar gekozen. Guido Tanis, jij wint met je originele en creatieve kleurplaat een lunch met gedeputeerde Harry van der Maas. Van harte gefeliciteerd! We nemen persoonijk contact met jou op over je prijs.

De winnaar van de tweede wedstrijd is geworden... Lise Boone! Wat een prachtige, kleurrijke tekening heb je er van gemaakt. De prijs is nog een verrassing. Spannend! We nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Tijdens de slotbijeenkomst op vrijdag 15 maart in Neeltje Jans, heeft gedeputeerde Harry van der Maas een toezegging gedaan die we uiteraard nog niet vergeten zijn. Van der Maas: ''Als de SGP bij de verkiezingen meer dan 20.000 stemmen haalt, nodig ik alle kinderen uit die een kleurplaat hebben ingestuurd.'' En de SGP haalde meer dan 20.000 stemmen! Wie A zegt, moet ook B zeggen. Dus krijgen alle kinderen die een kleurplaat hebben opgestuurd binnenkort bericht!

Onderstaande kleurplaten waren genomineerd voor de hoofdprijzen. Er is rekening gehouden met de verschillende leeftijdscategoriën.

Nominaties Open Dag-actie

Nominaties Scholen-actie