Havens

De Zeeuwse havens zijn van groot belang voor de Zeeuwse economie. De Zeeuwse havens hebben een uitstekende geografische ligging aan diepe wateren en hebben prima achterlandverbindingen over de weg, het water en het spoor.

Als publiek aandeelhouder van North Sea Ports (NSP) vraagt de provincie van NSP om zoveel mogelijk regie te pakken in de coördinatie van beleid gericht op de bestrijding van ondermijnende criminaliteit. Juist NSP kan met haar ‘oren en ogen’ in de haven signaleren, verbanden leggen en opvolging coördineren. Van de gemeenten en de provincie mag een alerte en opvolgende houding worden verwacht.

Concreet:

• NSP pakt zoveel mogelijk regie in de bestrijding van ondermijnende criminaliteit.

Lid worden

Dankzij zo'n 30.000 SGP-leden, kunnen wij, landelijk en lokaal, een vuist maken in de politiek. Wil jij hier ook aan bijdragen?

Doneren

Is een lidmaatschap niet wat je zoekt, of je bent al lid? Ook financiële steun stellen wij erg op prijs.

Werk mee

Wil jij bijdragen aan het behalen van onze doelen? Bekijk dan de openstaande vrijwilligers- en vaste functies.